vedtægter

Ord fra Bestyrelsen

Et udvalg skal bestå af en formand som udpeges af bestyrelsen. En formand sidder for 2 år og kan godt vælges for nye 2 år. Medlemmer skal sidde i 1 år og kan godt vælges for et nyt år

Der skal sidde en fra bestyrelse i udvalget enten som formand eller medlem. Ud over et bestyrelsesmedlem, skal formanden selv finde de medlemmer som skal sidde i udvalget.

Bestyrelsen i Helsted fremad ligger vægt på, at der skal være plads til at udvalget selv finder og løser opgaver. Hvis det kræver et større beløb skal bestyrelse kontaktes inden opgaven påbegyndes.

Helsted fremad giver kaffe og morgenmad til udvalgs møder

Formål:  Jo flere vi er, jo mere kan vi nå.

Vi mødes 2 til 3 gange om året for at kunne give en hånd med til at holde vores klubhuset og baner flotte, og lave opgaver bestemt af bestyrelsen, som er nødvendig for at helsted fremad fodbold klub skal kunne fungere i dagligdagen.