Nyt klubhus

Så er vi gået i gang med udvidelsen af vores klubhus!

Hvad der startede med en tegning på en serviet ved Gardasøen bliver nu en realitet! Vi får nyt, lækkert omklædningsrum og 1. sal med terrasse på vores klubhus.

Med hjælp fra ELRO Fonden og Randers Kommune er det lykkes os at samle midler nok sammen til, at vi den 14 januar 2017 kan starte vores projekt, som vi har arbejdet med gennem de sidste par år.

Vi etablerer et nyt, stort omklædningsrum i forbindelse med vores nuværende klublokale, hvor der bliver plads til to hold ad gangen. Vi ændrer køkkenområdet, så vi får et nyt materialerum, ligesom kiosken bliver udvidet. Der vil stadigvæk være et mindre klublokale i stue-etagen med adgang til kiosken.

På 1. sal får vi vores nye store klublokale, samt mulighed for at lave mødelokale via en foldedør. Fra 1. salen bliver der udgang til en fed terrasse med super udsigt over vores baner.

Det er et stort projekt for vores klub, og vi får brug for al den hjælp, vi kan få. Mange har allerede tilbudt deres hjælp, men vi er slet ikke nok.

Vi håber på din tilslutning, så vi sammen kan sikre gode rammer for alle vores medlemmer i Helsted Fremad. Tilmelding til peter.juul.moller@live.dk

Første udkast :

Forbi en Arkitekt: