Vision

Helsted Fremad IF’s vision er at blive Randers Kommune- og omegns mest attraktive fodboldklub for både spillere, træner/ledere og sponsorer. Derudover anser vi det som væsentligt, at klubben fremtræder som et dynamisk centrum for alle; ungdom, senior, piger og drenge.

Klubben skal være en forpligtende og udviklende ramme om sportslige udfoldelser og socialt samvær både for den enkelte og på kollektivt plan.

Vi måler vores succes på at have så mange spillere som muligt, så længe som muligt.

Helsted Fremad er en breddeklub med både sportslige og sociale tilbud, så alle har mulighed for fodboldmæssig og social udvikling. Medlemmerne skal kunne opleve glæde, spænding og fællesskab i trygge rammer.

Vi deltager i klubsamarbejde med Randers FC, hvor spillere med ”lyst og talent” for mere kan prøve kræfter og udvikle deres talent sammen med spillere fra områdets andre samarbejdsklubber.